Msndeki en çok kullandığınız durumunuz ?
Re: Msndeki en çok kullandığınız durumunuz ?
hiçç havalarrr diyorumm nasıllar :gülmek:
" düş uçacak bahara doğru "
Kimler çevrimiçi
Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Google [Bot] ve 6 misafir
